Ultime Notizie


sabato 18 ottobre 2008

'Nu suonno..



'Nu suonno...
Stanotte m'aggio fatto 'nu suonno:m'aggio sunnato ca stevo cammenanno'ncopp 'a rena, accompagnato d 'o Signore,e pé dinto 'a nuttatase vedevene passà tutt 'e juorne d 'a vita mia.
Aggio guardato arreto e m 'aggo addunatoca p'ogni ghiurnata d 'a vita mia,comm' a 'nu cinematografo,'ncopp 'a rena cumparevene ddoie scarpesate:'a mia e chella d 'o Signore.
So ghiuto 'nnanze accussi,'nfine 'a che nun fernettene 'e ghiurnate mie.
Allora me fermaie e vutanneme adderete,m 'addunaie che 'a certi pizzece steve 'na scarpesata sola...
Sti pizze se cunfruntavene proprio cu 'e ghiurnateCchiù storte d 'a vita mia:
chelle d 'a peggia pucundria,d' a peggia paura e d' a peggia disperazione..
E allora l’aggio addimannato:"Signò, ma tu me diciste ca me sarrisse stato vicinopè tutt' e juorne d' a vita mia,e pè chesto io aggio voluto campa cu tte,ma pecchè, po' m' e lassato sulo iusto inte a 'sti mumente?"
E 'o Signore rispunnette:"Figliu mio, io te voglio bbene e te dicetteca sartia stato cu tte pè tutt' a camminatae ca nun t' avvaria lassato sulo,manco pè nu mumento, e maje t’aggio lassato…
Chili juorne ca tu haje visto 'na scarpesata sola'ncopp' a rena, fusene giusto 'e juorneca te purtavo 'mbraccio."
Traduzione di Massimo Troisi

1 commento:

ABBI FIDUCIA NEL SIGNORE ha detto...

E' bellissima Lina e poi interpretata dal mio amatissimo Troisi e' stupenda. Te fa' aiza' e pil ncopp e braccie, te fa' veni' e brivid a ret e rin.....

Musica...e radio

L'amicizia è un sentimento unico che rende la vita degna di essere vissuta...

L'amicizia è un sentimento unico che rende la vita degna di essere vissuta...
Trova il tempo di essere AMICO...è la strada della felicità...